Çağrı merkezlerinde çalışan personelin etkili iletişim becerileri ve düzgün diksiyonu, müşterilerle pozitif ve verimli bir iletişim kurmada önemlidir. Başaran Akademi Çağrı Merkezi Çalışanları İçin Diksiyon ve Etkili Konuşma eğitim programı, çağrı merkezi çalışanlarının diksiyonlarını geliştirmelerine ve etkili konuşma becerilerini artırmalarına yardımcı olur.
Alınabilecek Ünvanlar
Çalışma Alanları
Sınavlar ve Sertifikalar
Başaran Akademi Sertifikaları
Katılım Belgesi
Katılım koşullarını yerine getirenlerin almaya hak kazandıkları belgedir.
Başarı Sertifikası | 60-79 not ortalaması |
Üstün Başarı Sertifikası | 80-100 not ortalaması |
Verdiğimiz sertifikalara buradan ulaşabilirsiniz.
Eğitim İçeriği
İletişim nedir?
Diksiyonun önemi
Doğru nefes alma ve sesin doğru kullanımı,
Net ve anlaşılır konuşma teknikleri
Konuşma ve yazı dili arasındaki farklar
Telefonda iletişimin püf noktaları
Telefonda konuşma esnasında ses tonunun etkisi ve önemi
Duyguları ifade etmede ses tonunun rolü
Kelimelerin doğru vurgulanması, ünlü ve ünsüz harf kullanımı
Konuşma hızının ayarlanması
Hızlı ve yavaş konuşmanın etkileri
Akıcı konuşma teknikleri
Empati ve iletişim becerileri geliştirme
Profesyonel nezaket
Müşteri taleplerini anlama ve doğru yanıt verme
Olumlu ve pozitif bir iletişim dili kullanma
Müşteri şikayetlerini dinleme ve çözüm odaklı yaklaşım sergileme
Müşteri memnuniyetini artırmak için etkili iletişim stratejileri