Başaran Akademi | Çağrı Merkezi Çalışanları İçin Diksiyon ve Etkili Konuşma

Çağrı Merkezi Çalışanları İçin Diksiyon ve Etkili Konuşma

Çağrı merkezlerinde çalışan personelin etkili iletişim becerileri ve düzgün diksiyonu, müşterilerle pozitif ve verimli bir iletişim kurmada önemlidir. Başaran Akademi Çağrı Merkezi Çalışanları İçin Diksiyon ve Etkili Konuşma eğitim programı, çağrı merkezi çalışanlarının diksiyonlarını geliştirmelerine ve etkili konuşma becerilerini artırmalarına yardımcı olur.

Alınabilecek Ünvanlar

Çalışma Alanları

Sınavlar ve Sertifikalar

Başaran Akademi  Sertifikaları

Katılım Belgesi

Katılım koşullarını yerine getirenlerin almaya hak kazandıkları belgedir.

Başarı Sertifikası 60-79 not ortalaması
Üstün Başarı Sertifikası 80-100 not ortalaması


Verdiğimiz sertifikalara buradan ulaşabilirsiniz.

Eğitim İçeriği

Eğitim İçeriği

İletişim nedir?
Diksiyonun önemi
Doğru nefes alma ve sesin doğru kullanımı,
Net ve anlaşılır konuşma teknikleri
Konuşma ve yazı dili arasındaki farklar
Telefonda iletişimin püf noktaları
Telefonda konuşma esnasında ses tonunun etkisi ve önemi
Duyguları ifade etmede ses tonunun rolü
Kelimelerin doğru vurgulanması, ünlü ve ünsüz harf kullanımı
Konuşma hızının ayarlanması
Hızlı ve yavaş konuşmanın etkileri
Akıcı konuşma teknikleri
Empati ve iletişim becerileri geliştirme
Profesyonel nezaket
Müşteri taleplerini anlama ve doğru yanıt verme
Olumlu ve pozitif bir iletişim dili kullanma
Müşteri şikayetlerini dinleme ve çözüm odaklı yaklaşım sergileme
Müşteri memnuniyetini artırmak için etkili iletişim stratejileri

Bu eğitimi uzaktan canlı olarak alabilirsiniz. Detaylar için tıklayın.